Cum iti poate afecta sanatatea o saltea nepotrivita

Cand mi-am cumparat ultima data o saltea am fost deosebit de atenta in alegerea ei. Am ales cu grija duritatea saltelei, materialele din care a fost confectionata, dimensiunile si o multime de alte aspecte. Si cred ca am ales bine, deoarece am un somn linistit si confortabil si nu am probleme de sanatate care ar putea aparea din cauza folosirii unei saltele incorecte.

Cel mai frecvent, o saltea aleasa gresit afecteaza spatele. O multime de persoane se plang de dureri de spate, insa acestea nu stiu faptul ca o posibila cauza ar putea fi o saltea incorecta. Zilnic medicii le recomanda pacientilor cu dureri de spate sa foloseasca un anumit tip de saltea. Cel mai frecvent, recomandarile sunt legate de duritatea saltelei. In functie de problema pe care o ai, medicul iti poate recomanda o saltea cu duritate mica, medie sau mare. Daca vrei sa nu mai ai dureri de spate, trebuie sa tii cont de ceea ce iti spune medicul si sa alegi salteaua potrivita.
Totodata, din cauza saltelei multe persoane se plang de dureri de gat si de umeri. Si astfel de dureri sunt frecvente si pot aparea daca salteaua folosita nu este cea corecta.
O saltea aleasa gresit poate provoca si alergii. Saltelele vechi aduna tot felul de insecte foarte mici si favorizeza dezvoltarea acestora. De aceea o multime de persoane dezvolta tot felul de alergii. Insa, partea buna e ca saltele realizate din materiale noi, cum ar fi cele cu spuma de memorie, de exemplu, tin la distanta acarienii.
Salteaua nu afecteaza doar la nivel fizic. Si psihic pot aparea urmari deoarece nu ai folosit o saltea potrivita. La ce ma refer aici? Pai, daca nu folosesti salteaua corecta, nu ai un somn linistit. Si, daca nu ai un somn linistit, cum te trezesti dimineata? Cel mai probabil irascibil/a, stresat/a si asa mai departe. Cu siguranta nu iti va fi prea confortabil.
Alege salteaua cu grija si alege-o pe cea corecta pentru tine, astfel incat sa nu ai probleme cu spatele. Daca vrei sa-ti cumperi salteaua online, intra pe Saltele-Online.ro.

Comentarii