In Trend with In Puff

//event.2parale.ro/events/click?ad_type=quicklink&aff_code=5f793ccae&unique=834a360fc&redirect_to=http%253A%252F%252Fwww.inpuff.ro%252Fprodus%252Fsalopeta-dama-roz-pudra
Am avut o mică experiență cu site-ul InPuff și am fost plăcut surprinsă de profesionalismul lor. Coletul a fost expediat 24 de ore și fetele cu care am vorbit m-au consiliat foarte frumos. Mă bucur să văd că mai există firme de acest gen. Sunt convinsă că nu este singura dar mi-a plăcut felul în care am fost tratată. Pe site găsiți exclusiv haine de damă. Toate hainele arată foarte bine și sunt la prețuri medii. Trebuie să țineți cont de faptul că sunt slabe șansele ca lângă voi să mai fie o persoană îmbrăcată la fel. Modele sunt deosebite așa că trebuie să aveți în vedere și acest aspect.

Comentarii

  1. Imi place rochia asimetrica iar ia e superba :X Nu cunosteam acest site dar vad ca au multe produse interesante!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am auzit de ei, dar o sa arunc un ochi chiar acum! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzisem de acest magazin dar nu am comandat inca. Ma bucur ca am gasit o parere pozitiva despre el :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu