Peripetii cu masina mea la mana a doua

Ce nu face un tată pentru fata lui ....
M-am tot plâns tatălui că merg mult pe jos și că drumul de la job acasă este anevoios și lung. Mă plângeam pentru că asta trăiam în momentul de față dar scumpul meu tătic a zic că are niște economii și să îmi ia o mașină la mâna a doua ca să îmi fac treaba cu ea. Nu puteam să îl refuz. Știam că nu voi căpăta cine știe ce mașină dar bugetul în care trebuia să mă încadrez era 5.000.
 sursa www.autovit.ro


M-am pus pe căutat și m-am uitat pe site-uri auto în căutarea prințesei de neegalat. Alegerea mea a fost un Ford Fiesta din 2012. Știu că multe fete aleg culoarea roșie dar eu am vrut să fie albă. Negru părea puțin cam sobru pentru o buburuză.

O lună totul a funcționat impecabil și plusul cel mai mare l-a avut aerul condiționat care a funcționat impecabil pentru zilele toride de vară. După o lună și jumătate a apărut prima problemă. M-am dus cu ea la un service și mi-a spus ce probleme are mașina. Una dintre întrebări a fost dacă vreau piese ford motorcraft. Evident că termenii îmi erau străini și a trebuit să mă documentez puțin. Motorcraft este divizia de piese detinuță de Ford unde se comercializează piese aftermarket (dezvoltate împreună cu subcontractori precum cei mai sus menționati), însă strict sub indicațiile și supravegherea producătorului.

Eu am vrut să pun pe ford piese originale și de la service m-a îndrumat să vin eu cu piesele și ei mi le montează. În felul ăsta eu am garanția că piesele sunt de calitate și suport doar manopera către service. Ei se aprovizionează de pe www.pieseautomix.ro și m-au sfătuit să mă îndrept către ei pentru că voi găsi toate piesele de pe listă într-un singur loc.

Pentru că sunt o începătoare în domeniul auto nu am știut că trebuie să verific periodic nivelul de ulei iar de la service mi-a spus că nivelul este aproape de 0 și că ar fi ceva defecțiuni și aici. Mi-au spus ce ulei pentru ford pot folosi și uite așa am să fac și schimbul de ulei mai devreme decât m-aș fi așteptat.

Per total costurile s-au ridicat suficient de mult și am plătit o sumă frumușică pe aceste reparații. Toate cheltuielile au fost suportate din buzunarul meu dar mă bucur că am dat peste persoane cunoscătoare care m-au ajutat și m-au sfătuit să fac cele mai bune alegeri.

Comentarii

  1. Sa o conduci cu placere si fara peripetii. E o masina foarte frumoasa! Asa se intampla cu masinile SH... mereu apar cheltuieli neprevazute + cele standard.

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde si de noroc.eu am luat tot o masina sh, dar n.am avut belele cu ea pana acum

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru masina! Sa te tina rotile, sa te impinga caii putere si cate mai putine probleme pe cap de automobilist!

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi tot masina la mana a doua avem dar merge fara probleme , sa va bucurati totusi de ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ar fi fost rosie ca focul, ti-ar fi suras norocul :)) Lasa... asta a fost prima si ultima problema, asa imi arata mie globul magic

    RăspundețiȘtergere
  6. nu avem masina , dar totusi cred ca sunt bune

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  8. la faza asta sa stii ca, cred mult in norocul fiecaruia :D Sa o conduci cu placere si fara evenimente neplacute.

    RăspundețiȘtergere
  9. Super masina!
    Drumuri fara peripetii!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ca ai de unde sa iti iei piesele. Sa o conduci cu grija.

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumoasa, imi place ,sa o stapaniti cu placere ..drumuri bune sa aveti

    RăspundețiȘtergere
  12. Masina la mana a doua este o loterie

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa o conduci sanatoasa si sa te bucuri de frumusetile din tara noastra, dar si de peste hotare!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu