Skateboard electric Hoverboard

Îmi doresc de foarte mult timp un skateboard electric. Practic a fost dragoste la prima vedere doar că fiind un produs nou prețul nu a fost tocmai prietenos și nu m-am putut apropia. Pe de altă parte nu contest calități și multe altele doar că m-am învățat minte și acum aștept o perioadă de la apariție și știu că prețurile mai scad.
Modelul acesta este foarte interesant și pe deasupra acesta a devenit noua tendință în deplasare urbană fiind atracția tuturor persoanelor. Am văzut și eu câteva persoane care se deplasau cu un asemenea skateboard și până și eu mi-am sucit gâtul pentru că eram foarte curioasă cum funcționează.

Dispozitivul are cate un motor pe fiecare roată și producătorul exclude din start posibilitatea ca acestea să se blocheze în vreun fel. datrită faptului că motoarele sunt 100% nu sunt dăunătoare deloc pentru mediul înconjurător. Roțile sunt concepute pentru a rula pe diverse suprafețe și sunt gândite în așa fel încât să aibă o aderență mare și să fie rezistente în timp.

În 2-3 ore se încarcă și este pregătit de drum. Acum îl găsiți pe site cu o reducere de 20%. Pe mine mă tentează rău această ofertă. 


Comentarii

Trimiteți un comentariu