Solutii pentru un telefon cu un ecran impecabil

Telefonul este una din cele mai bune invenții sau mai bine zis smatphonul. De la apariția acestuia am început să folosesc mult mai rar calculatorul. Este foarte util pentru trimis mesaje instant, citit mailuri sau navigat. Un smartphone fără internet este degeaba. Oricum operatorii de telefonie au schimbat foarte mult ofertele și acum cu bani puțini te poți bucura de minute, mesaje, internet și apeluri internaționale.

Un smartphone performant

Îmi doream o schimbare pentru că vechiul meu telefon, un HTC, se mișca destul de lent și procesa destul de greu informațiile. Atunci când nu ai altă alternativă te bucuri și cu un telefon mai lent dar după ce am pus mâna pe un Iphone, am realizat că este una din cele mai mari dorințe ale mele.

Este un telefon bun care are un sistem de operare total diferit de HTC dar cu care m-am obișnuit și nu l-a schimba cu nimic altceva. Are foarte multe chestii care mi-au plăcut la el și care m-au determinat să îl cumpăr dar are și un minus.

Ecran din sticlă

Ecranul telefonului este din sticlă și pentru o persoană mai puțin îndemânatică, ca mine, este o mare problemă. Tot timpul trebuie să fii cu ochii pe telefon ca nu cumva din întâmplare să îți alunece și să îl scapi fix pe gresie. De cele mai multe ori de la o mică ciupiră fuge crăpătura pe tot ecranul. Am încercat să îl protejez așa cum m-am priceput mai bine. Am pus o folie pe ecran și pentru că nu am fost suficient de pricepută aceasta a avut și câteva bule și se vedea foarte inestetic.
Wowfix - soluția perfectă pentru telefonul tău

Wowfix este un produs recent lansat în România și este una dintre cele mai bune soluții pentru salvarea telefonului tău. Este o soluție care se aplică pe ecranul telefonului, tabletei, laptopului sau chiar smartwatch-ului pentru a le proteja. Soluția se întărește după aplicare și devine un strat asemănător sticlei, cu proprietăți incredibile: fără bule la aplicare sau după (așa cum se întâmplă în cazul foliilor obișnuite), este ultra-rezistent la zgârieturi, anti-bacterian și invizibil.

Este relativ ușor de aplicat și mi-a salvat telefonul de la multe neplăceri și șocuri cauzate neatenției mele. Îl puteți încerca pentru a vă convinge.

Comentarii