5 lucruri nelipsite de la o petrecere

Astăzi am primit o provocare interesantă pe care vreau să o bifez. Iubesc petrecerile și particip cu drag la ele dar eu am organizat mult prea puține. Nu știu dacă de vină este faptul că nu mă pricep, poate nu am suficientă inițiativă și am avut prieteni apropiați care au făcut asta în locul meu și au făcut-o bine.

Pentru că sunt de părere că am strâns suficiente informații pentru a vă informa și pe voi de ce trebuie să țineți cont atunci când vreți să organizați o petrecere. Cele 5 lucruri nelipsite atunci cân vreți să organizați o petrecere sunt:

1. Bună dispoziție

Poate pare banală această condiție dar dacă apar toți morocănoșii la petrecere sunt convinsă că se va sparge repede gașca și petrecerea s-ar sfârși printr-un eșec total. Sau mai sunt persoanele stresate care au diverse probleme și nu se pot deconecta deloc. Dacă cunoașteți astfel de persoane este de preferat să le ocoliți sau mai bine zis să nu le invitați.

2. Băutură diversificată

Mai sunt cazuri în care buna dispoziție este strâns legată de băutură. De cele mai multe ori bărbații au nevoie de un impuls creat de alcool pentru a se putea distra. Ballantine's ne propune pentru această vară o nou sortiment, Ballantine's Brasil. Este un whisky scoțían conceput în stilul tradițional al familiei Ballantine's. Trebuie trec pe listă. În afară de el puteți adăuga ce știți că preferă invitații.

3. Fete frumoase


Poate unele persoane mă vor critica dar dacă stați să analizați puțin situația îmi veți da dreptate. Încercați să faceți un exercițiu de imaginație și să vă închipuiți o petrecere formată exclusiv din bărbați. Eu aș zice că este sinistră. Dar dacă mai sunt și câteva fete frumoase printre invitați atmosfera va fi puțin mai incendiară.

4. Muzica


În momentul în care hotărâți să organizați petrecerea aveți idee ce lume vine și cam ce muzică ascultă. Sunt persoane care preferă muzica de club sau puteți face un playlist mai generos și vă consultați înainte de toate.

5. Câteva aperitive


Vă puteți lipsi de acest aspect dacă nu mai aveți timp să vă organizați. Important este ca cele 4 puncte să fie îndeplinite și petrecerea este garantată.

Ballantine's Brasil are un concurs în desfășurare pe pagina lor și dacă vreți să câștigați o excursie în Scoția pentru 4 persoane puteți accepta provocarea lor. Vă las mai jos un filmuleț cu dansul Brasil Shake. Trebuie să îl exersați puțin înainte de începerea petrecerii.

Comentarii