Eclipsa preturilor mici pe Zorile Store

Toamna a ținut mult prea puțin și aproape că s-a instalat iarna. Mă apucă groaza când mă gândesc că iarna s-a instalat și de acum vom avea parte de vreme rece. Până acum mai puteam să port bluze ceva mai lejere, încălțăminte mai subțirică dar deja astăzi a fost atât de rece încât am cam înghețat.
M-am hotărât să renunț la hainele subțiri și încălțămintea fără blăniță și vreau să mă simt confortabil și nu în ultimul timp vreau să îmi fie cald. Urăsc frigul și prefer să-mi fie cald.

 Scad prețurile pe Zorile Store

Pe Zorile Store se anunță o mare furtună de prețuri. Black Friday se apropie cu pași repezi așa că fiecare va profita de aceste prețuri reduse și îți va cumpăra câte ceva. Eu îmi doresc o pereche de UGG-uri iar pe Zorile Store am găsit o pereche de la Pepe Jeans superbă.

Cizmele stil UGG sunt printre preferatele mele și îmi place acest model pentru că se regăsesc siglele firmei pe ei. Dacă tot dai un ban pe ele măcar să se regăsească și acel brand pe ele.

Când începe Black Friday

Americanii au dat startul acestui trend și era ideea de a fi o zi în care să fie reduceri extrem de mari. Românii au adaptat puțin acest stil și dintr-o zi s-a transformat într-un weekend. Pentru că acest stil de reduceri a prins foarte bine și vânzările au explodat așa că s-au gândit să extindă perioada de reduceri și în concluzie reducerile de Black Friday au loc în ultimele 2 vineri din lună.

Pe Zorile Store această sesiune de reduceri începe pe 18 noiembrie începând cu ora 00.00 și sunt tare curioasă ce reduceri voi reuși să găsesc. Sper să reușesc să îmi iau această pereche de cizme la un preț bun.

Ce putem să cumpărăm de pe Zorile Store

Zorile Store este un site cu articole sportive pentru toată familia. Eu sunt o mare amatoare a acestui gen de produse și implicit îmi doresc să cumpăr ceva atât pentru mine cât și pentru iubitul meu. Ar fi un cadou perfect de Crăciun. Reducerile acestea pot fi un prilej bun de a face câteva cumpărături inteligente.

Comentarii

  1. modelul perfect pentru iarna, nu am avut nimic de la acest magazin dar ma tenteaza sa imi comand

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul trecut au avut reduceri tentante. Abia astept sa vad si anul acesta ce reduceri au.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am luat un model asemanator de la un alt brand, profitam de reducerea de ziua mea. E important ca incaltamintea sa fie comoda, de buna calitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Au modele foarte frumoase la ghete sa vedem acum si cu ce reduceri vin de BF

    RăspundețiȘtergere
  5. Am cosul pregatit!Prevad o mare gaura in buget!(am cosul pregatit in mai multe locuri)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am deja lista facuta! Am pus chii pe niste ghete superbe! Nu spun mai mult, sa mai apuc si eu! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut mai multe perechi de incaltaminte frumoase si calduroase.

    RăspundețiȘtergere
  8. Reducerile sunt perfecte pentru buzunarul meu! Astept sa văd reducerile lor

    RăspundețiȘtergere
  9. Asteptam sa ne surprinda cu reducerile, cu produsele au reusit

    RăspundețiȘtergere
  10. Abia aștept să văd ce reduceri au și ce produse îmi fac cu ochiul! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Au multe modele frumoase. Imi plac multe din ele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac Ugg am avut si eu o pereche..acum urmaresc sa-mi iau o pereche de cizme.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac cizmele UGG. Le port in fiecare sezon.

    RăspundețiȘtergere
  14. Comode si foarte calduroase aceste UGGuri. Am si eu unele negre, dar mai vreau o pereche :P

    RăspundețiȘtergere
  15. astept sa vad ce oferte sunt! am cam tot ce-mi trebuie. dar cine stie...

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-ar placea o pereche de cizme de la ei, sa vad ce reduceri au :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu