Sa ne imbracam de pe StyleWe

[RO]Hainele sunt o mare problemă pentru că niciodată nu am suficiente, nu sunt potrivite pentru ce am eu nevoie sau am nevoie în permanenţă de o fustă doar că eu nu prea mă înduplec să mă îmbrac în fuste! Probleme existenţiale ... Totuși am făcut un recensământ al hainelor pe care le am și așa mi-am dat seama că ceea ce îmi lipsește sunt gecile de iarnă. Am nevoie de ținute speciale pentru birou și să văd până la urmă ce va ajunge în coșul meu.
Pe site-ul StyleWe am găsit câteva piese vestimentare care mi-au atras atenția și vreau să le aduc în prim plan. Primul produs este:

[EN] Clothes are the big problem because we never have enough, not suitable for what I need or I constantly needed a skirt just because I do not really persuade me to wear skirts! Existential problems ... However I did a census of the clothes they have and so I realized that what I miss are winter jackets. I need outfits for the office and see eventually they come to my basket.

StyleWe the site I found some clothing items that caught my attention and I want to bring to the forefront. The first product is:


Trench-ul Galben este bun pentru muncă și are un design pe cât de simplu, pe atât de interesant. Totutși îmi este teamă că este ceva cam subțire și ar fi potrivit pentru primăvară/toamnă decât pentru un început de iarnă. Este drept că pentru un astfel de trench trebuie să ai un corp aproape perfect și pentru unele persoane poate fi un dezavantaj. Nu este ușor să scapi de kilogramele în plus și eu știu exact acest lucru. Îmi place galbenul și combinația de galben/bej poate fi perfectă iar ceea ce mă bucură și mai mult este că la această ținută merge asortată atât o geantă galbenă, cât și o pereche de pantofi într-una din cele 2 culori.

[EN] Trench Yellow is good for the job and has a design as simple as it is interesting. Totutşi I am afraid that is a little thin and would be suitable for spring / autumn than winter for a start. It is true that for such a trench must have an almost perfect body and some people can be a disadvantage. It is not easy to get rid of extra pounds and I know exactly that. I love the combination of yellow and yellow / beige can be perfect and what pleases me even more is that this kept going assorted both a yellow bag and a pair of shoes in one of the two colors.
Khaki Casual Coat este denumirea acestui trench, aș zice eu.Știu că nu mă încadrez nici pe departe cu dorințele inițiale dar are ceva care mă atrage la acest trench. Poate combinația de culori sau poate trecerea de la un maro la negru, culorile mele preferate, sau poate pentru că are mâneci trei sferturi și iubesc produsele cu un astfel de finish. Totuși prețul nu pare tocmai prietenos și mă ține puțin la distanță dar dacă va intra la vreo promoție sau reducere este printre primele produse care mi le doresc. Evident după trench-ul galben!

[EN] Khaki Casual Coat is the name of this trench, eu.Ştiu I would say that I fall far short of initial desires but has something that draws me to this trench. Perhaps the combination of colors or can transition from brown to black, my favorite colors, or perhaps because it is three-quarters sleeves and love with such a finish products. However the price does not seem very friendly and I take little away but if you go to any promotion or discount is among the first products I want. Obviously after the yellow trench!
Rochia cu mâneci trei sferturi aduce mai mult cu un pulover sau cel puțin așa este intitulat. Pare foarte drăguț și din moment ce are această titulatură cu siguranță că este potrivită pentru o vreme mai puțin prietenoasă. Combinația de culori de înveselește și pare a fi rochia perfectă.

[EN] Three quarters sleeved dress is more of a sweater or so is entitled. It looks very cute and since this title is certainly appropriate for a time less friendly. The color combination of cheers and seems to be the perfect dress.
Cardiganul este o altă piesă vestimentară care aș vrea să-mi reîntregească garderoba. Acesta poate fi purtat în zilele în care soarele încă ne mai mângâie finuț și dacă nu vom mai aveam acum o vreme prietenoasă, va fi piesa vestimentară potrivită pentru primăvară.

Cam astea au fost propunerile mele pentru astăzi și dacă va mai rămas puțin timp puteți să aruncați o privire și pe pagina de Twitter a celor de la StyleWe.

[EN]Cardigan is another piece of clothing I want to reunite my wardrobe. It can be worn on days when the sun still delicately caress us and if we still had a while ago friendly piece of clothing will be suitable for spring.

Cam those were my proposals for today and little time left if you take a look and Twitter page for those at StyleWe.

Comentarii

  1. Toate imi plac la nebunie. Cel mai mult imi place rochia cu maneci trei sferturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place rochia, dar si paltonul casual. Dar vorba ta, e am scumput. Mai asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-as imbraca si eu de aici, dar sa aiba marimi mari mari, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate imi plac, imi place trenchul in mod special, cardiganul .... tot

    RăspundețiȘtergere
  5. WOW! Ce produse vestimentare superbe ai ales! Or avea si marimi mari!?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place mult de tot ultimul trench si cardiganul, sunt perfecte pentru toamna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac toate produsele alese si daca ar gi sa le primesc cadou nu M-as supăra delic

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce produse superbe. Mi-ar placea un palton, este tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. o, daaa, chiar frumoase alegeri ...si calduroase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Paltonul e tare dragut, dar cum am deja 2 cred ca o sa mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  11. Primul si ultimul sunt pe gustul meu. La celelalte imi place forma, dar nu culoarea si modelul geometric.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt superbe!Preferatul meu este trench-ul galben.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu